Про нас Блог Контакти

Системи резервного копіювання

Інформація в даний час є одним із найважливіших ресурсів, у т. ч. у бізнес-процесах. Щоб забезпечити її безпеку, необхідно організувати резервне зберігання інформації.

Впровадження відповідної системи дозволить у найкоротші терміни відновити втрачені інформаційні масиви у таких випадках:

  • Перебій у роботі сервера чи пошкодження жорстких дисків інших накопичувачів.
  • Крадіжка комп'ютерів або вилучення дисків з інформацією працівниками податкової інспекції, силовими органами.
  • Перебій у функціонуванні програмного забезпечення, що спричинив втрату всіх, хто перебуває на носіях даних або їх частини.
  • Ненавмисне видалення інформації будь-яким користувачем, якщо в організації немає розмежування прав доступу.
  • Дія хакерів чи програм-вірусів.

 

 

Вибір структури системи резервного копіювання та її основних параметрів залежить від обсягу даних, кількості резервних копій, необхідного часу зберігання та закладеного на створення системи бюджету. Сама така система є програмно-апаратним комплексом, в якому за допомогою спеціального програмного забезпечення із заданим періодом часу здійснюється запис зберігається на бекап-сервер або систему зберігання даних інформації. Як накопичувачі в системах резервного копіювання можуть виступати RAID-масив жорстких дисків, стримери, стрічкові бібліотеки, змінні носії інформації.

Переваги резервного зберігання інформації

  • Значне збільшення інформаційної безпеки та надійності обчислювальних систем. Імовірність безповоротної втрати будь-яких даних практично дорівнює нулю.
  • Висока швидкість оновлення втраченої інформації. Цей процес займає кілька хвилин, навіть якщо йдеться про великий інформаційний масив.
  • Безперервність захисту даних, висока швидкість їхнього резервного копіювання.
  • Гарантія повного оновлення інформації, жодного фрагмента не буде втрачено.
  • Можливість створення та підтримки віртуальної структури підприємства, що обслуговується завдяки наявності резервних копій.
  • Можливість здійснення безперервного моніторингу інформаційної системи організації. Навіть у разі незначних збоїв або зниження продуктивності система резервного копіювання видасть відповідне повідомлення. Це в ряді випадків дозволяє запобігти серйозним проблемам у роботі обчислювальної техніки та програмного забезпечення.
  • Зменшення собівартості зберігання даних у перерахунку на одну одиницю інформації та зниження витрат на розбудову інформаційної системи при розширенні та модернізації бізнесу.

Чому варто звернутись до нас

Фахівці нашої компанії мають великий досвід створення та впровадження систем резервного копіювання інформації. Перед встановленням та налаштуванням відповідного обладнання ми аналізуємо інформаційну систему підприємства, враховуємо особливості бізнес-процесів, тому параметри системи резервного копіювання підбираються у кожному випадку індивідуально, з урахуванням багатьох факторів. Це дає змогу використовувати її з максимальною ефективністю. Після встановлення обладнання та встановлення ПЗ ми ретельно інструктуємо персонал підприємства по роботі з системою резервного зберігання даних. Надалі ми робимо регулярне технічне обслуговування встановленої системи.

Безкоштовна консультація

Безкоштовна консультація

Замовте безкоштовну консультацію Admin 911 та отримайте професійну оцінку вартості необхідних робіт

Оберіть мову сайту: